Podziękowania !!!

Chciałem serdecznie podziękować świetnemu grafikowi oraz twórcy bloga: http://logopedant.wordpress.com/, za zaprojektowanie mojego logo (po prawej) oraz awatara. Według jego słów logo symbolizuje:

„Litera „M”, zbudowana z dwóch piramid, symbolizuje starożytną wiedzę, zatajaną przed nami przez tysiąclecia i skrzętnie przekazywaną jedynie wybrańcom”.

http://logopedant.wordpress.com/2011/02/09/projekt-znaku-dla-marcusa/

  1. #1 by logopedant on Luty 10, 2011 - 11:18 am

    Marcusie. Czuję się skrępowany i mam rumieńce. Nie spodziewałem się takich podziękowań i promocji…

    Moby…
    Wyjątkowo dobrze dobrałeś utwór, który świetnie oddaje klimat ostatnich lat. Ważne, że widzimy swoje transparenty. 😉 Pozdrawiam.

  2. #2 by Duke Nukem on Luty 15, 2011 - 9:38 pm

    I ja (obydwóm Wam) gratuluję naprawdę świetnego logo. 🙂

    Zaprawdę powiadam wam:

    Kamień stanie na kamieniu
    aby M…
    utrwalić w oka mgnieniu.

    😉

  3. #3 by logopedant on Luty 16, 2011 - 11:42 am

    @Duke Nukem

    Dziękować! 😉
    Przyznam, że zgrabny wierszyk skleciłeś…

    Ja też się dołączę:
    „Kamień na kamieniu NWO się nie ostanie,
    kiedy przyjdzie nam powiedzieć ostatnie zdanie.”

    😀

Skomentuj

